this body is dust in the wind that’s hurling past

♬ periphery // marigold
hej, ho! skydance zamierza mieć swojego bloga. swoją drogą, że zawsze mi się to marzyło i wydawało mi się to fajne (wielkie podziękowania dla Luanny, Amy Valentine, Olivii Emily no i oczywiście Kornelki za wzbudzanie cały czas zazdrości). poczułam, że to po prostu odpowiedni moment, żeby zacząć powoli realizować rzeczy, które chciałam osiągnąć. poza tym świetnie będzie robić zdjęcia w rzeczach które noszę na co dzień, a ponieważ zawsze mają w sobie coś ze skajdensa, no to tak powstał skajdensing - nietrudno się chyba domyśleć z resztą : ) odezwał się we mnie instynkt fotografa, gdy wyjrzałam za okno i zobaczyłam ten cudowny śnieg, kompletnie białe ulice i centymetrowe płatki. dziękuję samowyzwalaczowi za wspieranie moich głupich pomysłów i w staniu w -15 stopniach na zimnie.

jestem wielką fanką stylu vintage, a ponieważ niedawno do mojej szafy dostała się urokliwa, sztruksowa kurtka w moim ulubionym kolorze - bordowym, to szybko zlepiłam prosty outfit. wrzuciłam pod nią bluzę nawet nie tyle po to, aby było ciepło, ale i dlatego, że nadaje fajnego charakteru. prosty t-shirt, skajdensowy heavy heart i spodnie z wysokim stanem wraz z grubym, skórzanym paskiem wydawały mi się idealnym dopełnieniem. no i osobiście myślę że ani trochę się nie myliłam!

koniecznie dajcie znać w komentarzu jak wam się podoba : ) no i tak na dobry początek możecie kupić tę koszulkę z rabatem 15% z kodem "firstskydancing"! 


kurtka - vintage // bluza - h&m // koszulka - skydance - złapcie 15% rabatu na tę koszulkę z kodem "firstskydancing" // spodnie - h&m // pasek- h&m // buty - dr. martens

Comments

Popular posts from this blog

winter tennis skirt outfits || there is no god who can hear you just a sky full of stars

sometimes I feel like I'm the only one who dares to dream