sometimes I feel like I'm the only one who dares to dream

14/01/2016 ♬ crown the empire // machines
 dzień dobry wszystkim! dziś chwalę się moim ostatnim nabytkiem - jedynymi w swoim rodzaju bucikami i cudowną narzutką. baardzo lubię takie klimaty, wydaje mi się, że cały ten outfit w sam raz opisuje wszystko to, co w ubraniach lubię najbardziej i gdybym tylko mogła dobierałabym ciuszki tylko w taki sposób, no ale wiadomo, czasem trzeba zaszaleć i zdecydować się na coś innego! górna część blazeru jest zamszowa, natomiast dół wykonany jest z mięciutkiej koronki, co przefajnie ze sobą kontrastuje. dobrałam się do niej na vinted - w zakładce "o nas" znajdziecie odnośnik do mojego konta, gdzie czasem sprzedaje swoje perełki tego typu!! *minireklama*

mam bardzo dużo pomysłów na wpisy, kilka projektów on-the-go z Kornelią, a także kilka starszych zdjęć z wyjazdów do Katowic i Krakowa. chciałabym się tym wszystkim z wami podzielić, więc już niedługo zobaczycie w pełni wszystko to, co stworzyłam ze świetnymi dziewczynami -  stay stoked :) tymczasem zapraszam do zaglądnięcia wgłąb aktualnego postu, enjoy!
narzutka - only (vintage) // koszulka - h&m // mom jeans - river island (vintage) // pasek - h&m // buty - vagabond
 

Comments

Popular posts from this blog

winter tennis skirt outfits || there is no god who can hear you just a sky full of stars

this body is dust in the wind that’s hurling past